close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עשרה טיפים להפקת החתונה המושלמת

מערכת שורשי אייר, תשעו18/05/2016

10 טיפים חשובים ביותר להפקת החתונה שלכם...

תגיות:

אירוע החתונה הינו אירוע המתקיים פעם בחיים. הידיעה כי הולכים לחוות אירוע יחיד במינו, גורמת לנו לרצות להפיק אותו על הצד הטוב ביותר, על מנת להעניק למיטב האורחים שלנו, ובעיקר לנו, זיכרונות מתוקים וחוויה בלתי נשכחת מהאירוע. רגע לפני שאתם נכנסים אל שלבי הפקת החתונה, הנה לכם עשרה טיפים שיעזרו לכם לארגן את החתונה, ובעיקר יעזרו לכם להבין היכן חשוב להשקיע את מלוא תשומת הלב.

בכתיבת המאמר נעזרנו בחברת מולטי מגנטים לאירועים, חברת צילום מגנטים מהמובילות בישראל.

1.דיג'י מהשורה

עבור רבים, השיא של אירוע החתונה מגיע עם שלב רחבת הריקודים. בשלב זה מתכנסים המשפחה, החברים ומיטב האורחים אל הרחבה על מנת לשמח את הזוג הטרי שהפך ממש לפני כמה דקות לזוג נשוי. מאחר ומדובר בחלק נכבד מהאירוע הנמשך יותר ממחציתו, חשוב לבחור בדיג'י מוצלח שירקיד את החתונה שלכם.

2.לא מוותרים על טעימות

עם חתימת החוזה עם מתחם האירועים בו בחרתם להתחתן, תוזמנו לערב טעימות. לצד הזוגות אשר נהנים מערב שכזה מאד, ישנם אלו אשר בוחרים לדלג עליו ולשלוח את הוריהם או חברים קרובים על מנת שיבחרו עבורם. חשוב מאד שאתם תהיו אלו שתלכו ותבחרו את המנות שיככבו באירוע שלכם.

3.רשימות הגעה

לאחר ששלחתם את ההזמנות, חשוב לערוך רשימות הגעה על מנת לאמוד את כמות האורחים העתידים להגיע אל החתונה שלכם. באם ולא תערכו רשימת הגעה, אתם עלולים להפסיד כסף, שכן תחויבו במנות של האורחים שלא הגיעו לאירוע מבלי להודיע לכם על כך.

4.פתרונות מזון לאלרגים

עם בחירתכם את המנות בערב הטעימות, חשוב לברר האם ישנם אורחים אשר אלרגים למרכיבים מסוימים ולדאוג להם לפתרון. מעבר לכך, לברר גם האם ישנם אורחים צמחונים או טבעונים, על מנת שהמטבח יוכל להערך בהתאם. לא תרצו להגיע למצב בו לאורחים שלכם אין מה לאכול.

5.משלבים אטרקציה באירוע

חלק בלתי נפרד מהאירועים כיום הוא הרגע בו משלבים את האטרקציה. תוכלו לבחור ממגוון עשיר של אטרקציות המוצע כיום ולהפוך את האירוע שלכם לנוצץ ומהנה במיוחד. אחת מהאטרקציות המומלצות ביותר היא צילום מגנטים לאירועים. מדובר על אטרקציה אשר נמצאת חביבה בכל אירוע ועל כל הגילאים.

6.מזמינים את מי שרוצים

אירוע אינו מקום לפוליטיקה, אלא מקום לאהבה שתקיף אתכם ביומכם המרגש. לכן, חשוב שתזמינו אל האירוע רק את אלו שתרצו אתכם ביום חגכם, בידיעה שהם אלו שיהפכו את היום שלכם למיוחד ושמח.

7.עורכים דו"ח הוצאות

ידוע כי חתונה אינה אירוע זול בהכרח, ועל מנת לעמוד בתקציב שהגדרתם לעצמכם להפקת החתונה, חשוב להכין דו"ח מסודר של הוצאות על כל ספק ואביזר. בעזרת דו"ח שכזה תוכלו לשלוט בכל רגע ורגע בתקציב ההוצאות שלכם.

8.משלבים את יקיריכם בתהליך

מדובר על הפקה מרגשת המתרחשת רק פעם בחיים. שלבו את משפחתכם וחבריכם הקרובים בתהליך הפקת החתונה. גם אתם וגם הם תצאו מכך נשכרים.

9.ישנים היטב יום לפני האירוע על מנת לקום מלאי אנרגיה ליום המרגש בחייכם.

10.לא שוכחים להנות מהתהליך.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה